November 17, 2008

Last week...

Good things being a man is that there is only Mr...either you're single or double..makes no different...hahaahaha..ada orang marah...
ok. got tagged by soon to be...

What if your ex said this to you?



1. Hi..how are you?
macam bese


2. Hey! You wanna go to the mall?! :
hmmm...cam malas je, ramai orang


3. I LOVE U :
haa...ntahapehape


4. Do u want some cookies? :
okies..sedap, beli kt maner?


5. Can you take me a picture? :
ada timer...letak je kt situ,set timer...dh siap


6. Help me in my work? :
keje aku pun tak siap, nak tolong keje orang.....


7. Here's my gift to you... :
apsal kasi hadiah ni?


8. Let's just be text mates :
ada ke orang kawan camtu?


9. Do you want me to buy you an ipod? :
ipod shuffle tanak la..dh ada


10. Let's sit together in the bus :
orang susah2 bayar loan kete, nak ajak naik bas plak..


12. You're still pretty... :
aku lelaki la...mner de jelita


13. I still LOVE you! :
dulu tanak cakap, skrang orang 5 hari lagi nak kawin baru cakap...mengade btul...


14. Can I visit your house? :
tanya bini aku dulu....


15. Do you love me? :
ntahape la...

tagged next:
  1. Ezoone
  2. Defoo
  3. Anwar Fahmi
  4. Suria

P/s : jemput la datang ke majlis kitaorang sabtu ni....

No comments: