October 07, 2008

Tagged Raya

Kene Tagged ngan suria....stended la tag raya gini...

  1. Berapa pasang baju raya anda tahun ini dan kaler apakah?
    Sepasang baju Melayu baru...kaler purple...baju melayu lain recycle dari tahun lepas...membazir je beli banyak2 ok...
  2. Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
    Rendang, ketupat, kuah kacang, kari ayam, kari daging, lemang....semua makanan pagi raya la...senang cerita
  3. Apakah biskut raya kegemaran anda?
    Biskut faveret? tak de.....makan je apa orang hidang atas meja...
  4. Berapa banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kepada budak-budak?
    Baper yang aku dapat? takde langsung...Budak2 yang dh lebih 18 tahun tak dpt...yang tak sunat lagi kasi RM5, dh sunat kasi RM10...sepupu2 kasi la RM10...orang2 tua aku kasi banyak la..(rahsia) family aku besar tau tak...pokai aku
  5. Apakah aktiviti malam raya korang?
    macam besa la, lepak ngan member2 sambil gelak sampai pening kepala....test kari ngan rendang....

utk orang seterus nya....

  1. Dils
  2. Azrinah @ Biding
  3. Moniesza
  4. Alvin @ D'Foo
  5. Seweng @ Ezoone

1 comment:

defoo said...

rilek bro, nnt aku sambut tagmu ini.. ^_^